Zákazník
na prvním místě

Péče o zákazníka

Při vytváření domácích spotřebičů je naším prvořadým zájmem uživatelský komfort našich zákazníků. Snažíme se, aby jim zakoupené spotřebiče co nejdéle spolehlivě sloužily v jejich každodenním životě.

Proto zajišťujeme profesionální záruční servis. Tým kvalifikovaných pracovníků rychle odstraní každou závadu, a Vy si opět budete moci užívat svou domácnost se spotřebiči Amica.

NAHLASTE ZÁRUČNÍ OPRAVU

  1. Veškeré závady v záruční době, je nutné nahlásit centrálně na Martykán servis, který nahlášení závady zpracuje a předá na nejbližší servisní středisko k bydlišti zákazníka.
  2. Prosíme o správné vyplnění formuláře a co nejpřesnější popis závady.
  3. Informace o výrobku: Typ a výrobní číslo se nacházejí na záručním listu.
  4. Ujistěte se, že máte v záručním listu potvrzené odborné zapojení výrobku (týká se kombinovaných a elektrických sporáků s výkonem vyšším než 3,5 kW). V případě, že takové potvrzení chybí, může se stát, že případná oprava bude placená.
  5. Prosíme, očekávejte odpověď telefonicky nebo prostřednictvím emailu, který jste uvedli v žádosti.
  6. Vlastní odeslání žádosti neznamená automaticky její přijetí.

Vyplňte tento formulář pro nahlášení záruční opravy:

V případě telefonického nahlášení záruční opravy můžete využít i hlasový záznamník.

Servis Česká Republika:
518 324 555
518 326 437

Servis Slovenská Republika:
02/4910 5851